lauantai 26. huhtikuuta 2014

Pieniä suloisia turhuuksia

Noniin, taas löysin itseni surffailemassa Pinterestin ihmemaailmasta kaikenlaisia hääturhuuksia... tällä kertaa vuorossa olivat sukkanauhat. Ollaan ihan alusta asti oltu sitä mieltä että mitään sukkanauhan ja kimpun heittoja ei meidän häissä tulla näkemään, ei vaan oo meijän juttu. Ja oon ollu jopa sitä mieltä että sukkanauhat noin ylipäätään ei oo mun juttu. Mielikuvissani kun ne on olleet sellaisia pitsisatiinihörsellyksiä sillä iänikuisella vaaleansinisellä rusetilla.

Mutta kappas vaan, eihän nää ole ollenkaan mummomaisia eikä mauttomia. Nuo kauniit, kapoiset sukkanauhat pitsillä ja kimalluksella miellyttää eniten. Ehkä sitä sittenkin voisi harkita, ihan vaan omaksi iloksi. Jos sukkanauhaan nimittäin päättäisinkin panostaa, niin ei sitä kyllä sitten pois heitetä :)

1 | 2 | 3 | 4 | 5
Ja sitten pitäis vielä jostain hankkia tuommoiset sääret :)

Minkäslaisia sukkanauhoja muille on tulossa vai onko tulossa ollenkaan? Pidätkö sukkanauhan itselläsi vai heitetäänkö se kiertoon tuomaan hääonnea seuraavalle parille?

7 kommenttia:

  1. Mä vuosi sitten tein postauksen sukkanauhoista ja päätin et toi nro 5 tulee olemaan mun hääpäivänä. Siellä se etsyn suosikeissa vielä lojuaa, ehkä jokupäivä saan aikaseksi myös tilattua sen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (siis noita sääriä oon odotellut, mut pitäis vaan hyväksyä et urheilematta ne ei tuu... :D)

      Poista
    2. No kyseinen sukkanauha on kyllä upea! Piti käydä heti kaivelemassa sun arkistoja, että mitäs olet sukkanauhoista kirjoitellut.

      Ja joo, ei noita sääriä (vai reisikös tuo ruumiinosa on, sääri kyllä kuulostaa kivemmalta) ilmeisesti ilmaiseksi jaella, joten ei taida tännekään osoitteeseen olla tuollaisia tulossa.

      Poista
  2. Minä ostin itselleni sukkanauhan (tai oikeastaan kaksi, kun settiin kuului myös heittonauha). Pitäisikin vilauttaa näistä kuvaa. Kovasti olin sitä mieltä, etten osta, koska meille ei ole suunniteltu sukkanauhan heittoa. Päätin kuitenkin ostaa kauniin sinisen sukkanauhan, jotta "jotain sinistä" olisi näin myös turvattu. :) Vähän ehkä huuhaa-juttuja, mutta ihana se on silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se joo vähän turhake varsinkin jos sitä heittoa ei edes ole tulossa. Mutta toisaalta jos nämä tällaiset pienet kauniit yksityiskohdat on omiaan piristämään omaa ja puolison mieltä, niin mikä jottei :)

      Poista
  3. Mä ensin ajattelin olla panostamatta ja ostaa jonkun ihan superyksinkertaisen. Mutta autas Etsy, mitä sieltä löytyikään! Päädyinkin tilaamaan kaksi, toinen jää itselle muistoksi ja toinen heitetään. Vaikka ei siitä kauneudesta tarvinnut kovin paljoa maksaa, olin positiivisesti yllättynyt. Katselin itsekin noita blingbling-vaihtoehtoja, mutta mietin, että mitä jos se jääkin joka toisella askeleella ikävästi kiinni pukuun :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etsyssä oli kyllä näitä sukkanauhoja ihan älyttömästi! Ja toinen toistaan kauniimpia! Ei niitä jaksanut millään kovin montaa sivua katsella kun alko tulla jo sukkanauhaähky :D Tuo idea että sukkanauhoja on kaksi, joista toinen heitetään ja toinen jää itselle muistoksi, on aika kiva idea. Ja ihan uusi ajatus minulle ainakin. Mietin noiden strassinauhojen kohdalla myös sitä, että hankaako toisen jalan naarmuille kävellessä? Minulla kun ainakin helposti hankaavat reidet yhteen, kun eivät mitään ihan kapoisimmasta päästä ole.

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.