perjantai 17. tammikuuta 2014

Tuunaa häätennarisi: SHWINGS

Törmäsin näihin Shwings siipiin ensimmäisen kerran LoveMeDo-messuilla ja ihastuin ajatukseen. Nyt jostain mielen sopukoista nämä hauskat tennarikoristukset palasivat mieleeni ja tulin ajatelleeksi, että olisivat muuten hauska lisä häätennareihinkin. Tosin en ole varma onko minulle tulossa illan kakkoskengiksi tennarit vai ballerinat, mutta näiden myötä saattaisivat tennarit saada yhden plussan lisää mun plus/miinuslistalla (miten rorymaista)...






Ja sulhaselle tietenkin tyylikkäät viikset...




Nuo siivet joko kultaisina tai pinkkeinä on tietenkin omat suosikkini, perhosten seuratessa tukevasti kakkosena :)


6 kommenttia:

  1. Oi ihan mahtavia... :D Jos mulle tulee tennarit on ne kyllä ehdottomasti tuunattu jollain punakullan sävyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin? Oi, punakultatuunaus kuulostaa hyvältä :)

      Poista
  2. OOh, en ole tällaisiin ennen törmännyt. Päheetä! Jos minulle tulisi niin todellakin tuunaisin ne:) Samat suosikit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päheetä tosiaan:D Shwingsit on kai alunperin tarkoitettu lapsille, mutta kyllä minussa ainakin sen verran lapsellisuutta löytyy, että mieluusti kelpuuttaisin tuollaiset omiin nauhakenkiin!

      Poista
  3. Enpäs ole törmännyt tällaisiin. Mulle tulee tennarit 99 % todennäköisyydellä. Pitääki ruveta harkitsee tuunausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tää on siitäkin kiva tuunaus, että nämä saa pois sitten jos alkaa kyllästyttää tai kaipaakin vaihtelua :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.