torstai 6. kesäkuuta 2013

Ilmapalloja

Muistan kuinka vielä reilu viitisen vuotta sitten ilmapallot olivat vain lastenjuhlien koristeita ja häissä niiden käyttöä pidettiin jopa hiukan mauttomana. Ilmapallot ovat kuitenkin selvästi tehneet uuden paluun ja niiden kanssa saakin rakennettua näyttäviä koristekokonaisuuksia edullisesti.

Itse haluan ehdottomasti käyttää ilmapalloja seuraavissa juhlissa. Mitä mieltä sinä olet ilmapalloista? Ihania vai tyylittömiä? Ovatko vain lasten juttu vai sopivatko myös aikuisten juhliin?














5 kommenttia:

  1. Kyllä minä ainakin tykkään ilmapalloista! Jotenkin vaan on sellainen käsitys, että niitä pitää olla tosi paljon, ennen kuin niistä saa kivan. Mutta voi kai vähemmälläkin onnistua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muuten olen minäkin ajatellut että ilmapalloja pitäisi olla paaaaljon :) Mutta tuossa neljännessä kuvassa niitä on oikeastaan ihan maltillisesti pöytien päällä ja silti näyttää todella kivalta ja tyylikkäältä.

      Poista
  2. Täytyy myöntää, että mä olen kuulunut niihin joiden mielestä ilmapallot on vähän mauttomia koristeita. Nyt kuitenkin omia häitä järjestäessäni olen törmännyt upeisiin kuviin ilmapalloista osana koristelua, kuten nämä sinunkin laittamat kuvat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ylin kuva on itse asiassa sellainen, joka sai mun mielen muuttumaan kun sen ekan kerran näin ja omissa haaveissa olisikin juuri jotain tuollaista: telttahäät, ilmapalloja ja pompomeja ;)

      Poista
  3. Itse haaveilen ilmapallojen ujuttamisesta omiin häihin. Toteutusta en kyllä vielä tiedä.

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.